Wednesday, July 17, 2013

Testimoni Stemtech AFA Untuk Parkinson

Testimoni Stemtech AFA Untuk Parkinson
Testimoni Stemtech AFA Untuk Parkinson : Mdm Goh (89 tahun)

Beliau telah menderita akibat parkinson lebih 15 tahun dan kedua-dua kaki beliau lemah. Parkinsonnya telah menjadi semakin teruk dalam masa beberapa tahun. Kepala, mulut dan tangan beliau sentiasa bergetar dan bergantung sepenuhnya pada kerusi roda untuk bergerak. Kesemua ini membuat beliau murung.

Beliau telah diperkenalkan kepada Stemtech AFA Extract 2 ½ tahun yang lepas. Beliau mula dengan 3 biji pada waktu pagi dan 3 biji pada waktu malam. Kemudian, dosnya telah dinaikkan pada 3 kali sehari dengan 3 biji setiap kali makan. Selepas sebulan, beliau boleh berdiri dengan sokongan, 3 bulan kemudian beliau boleh berjalan dengan menggunakan tongkat dan 9 bulan selepas itu beliau boleh berjalan perlahan tanpa sebarang sokongan. Pada ketika ini, parkinsonnya masih tiada perubahan. Pada bulan ke-13, perubahan dapat dilihat apabila dosnya telah dinaikkan kepada 4 kali sehari dan getaran pada tangan, mulut dan kepala telah berkurang. Pada bulan ke-15, getaran telah pun berhenti.




Kini setelah 2 ½ tahun mengambil Stemtech AFA Extract, beliau telah bebas dari semua penyakit. Beliau boleh makan dan menjaga diri sendiri.

Tempahan Klik Sini

No comments:

Post a Comment