Wednesday, August 14, 2013

APAKAH STEMTECH-EKSTRAK AFA

APAKAH  STEMTECH-EKSTRAK  AFA
APAKAH  STEMTECH-EKSTRAK  AFA.  Ahli sains terus mencari jalan bagaimana untuk  mendapatkan stem sel secara semulajadi dengan kos yang murah dan sesuai untuk seluruh masyarakat antarabangsa. Mereka tertarik dengan persoalan " kenapa  tidak menggunakan stem sel yang sedia ada di dalam sum-sum tulang ? ". Akhirnya pada tahun 1996 sekumpulan saintis yang diketuai oleh Dr Christian Drapeau telah menemui sejenis Alga biru-hijau berfilamen yang dipanggil Aphanizomenon Flos-aquae (AFA).

Setelah kajian intensif dibuat selama bertahun-tahun maka telah disahkan bahawa AFA mengandungi dua komponen besar, Migratose dan Mobilin, yang mampu  memandu arah dan merangsang pengeluaran stem sel dari dalam sum-sum tulang dengan cara paling semulajadi dan selamat. Ia juga mengandungi Phenylethylamine (PEA), yang juga dipanggil " molekul gembira " berperanan memberi perasaan mental yang tenang dan bertenaga, dan Phycocianin yang berpigmen biru berperanan sebagai antioksida dan anti radang. Pada tahun 2006 syarikat yang diberi nama Stemtech telah ditubuhkan untuk menyahut pasaran global. Ekstrak AFA bermaksud AFA yang sudah dipekatkan, iaitu mempunyai kepekatan 5:1 berbanding AFA yang baru dituai. Stemtech-Ekstrak AFA diperbuat dari 100% ekstrak Aphanizomenon Flos-aquae.
         
KOS STEM SEL

Hanya orang kaya sahaja yang mampu membeli dan menggunakan terapi " Stem Sel ". Dengan ekstrak Embrio, Plasenta atau menarik keluar stem sel darisum-sum tulang kemudian disuntik semula ke dalam organ yang sakit. Di Malaysia, cara seumpama ini dianggarkan menelan kos se banyak RM 15000 untuk sekali suntikan. Tiga suntikan diperlukan berjumlah RM 45000 untuk  menyembuhkan sesuatu penyakit. Kini ia akan menjadi sejarah.
           
SEKARANG !  SUDAH TERSEDIA UNTUK SEMUA ORANG.
 
Sekarang anda mampu menggunakan terapi Stem Sel 100% semulajadi. Stem Sel dari tubuh yang sama dalam kaedah suntikan, tetapi dengan kos yang jauh lebih murah, tidak menyakitkan, cepat dan selamat. Hanya RM 260 sebotol, mengandungi 90  biji kapsul, dimakan 3 biji sehari mampu  merangsang pengeluaran sehingga 4 juta stem sel baru dalam masa 60 minit (sejam). Tiga botol untuk 90 hari. Anda akan merasakan sendiri  TUBUH YANG BARU.  
 
DI  MANA  AFA  DIPEROLEHI.
 
Aphanizomenon Flos-aquae(AFA) diperolehi dari sebuah tasik semulajadi yang diberi nama Tasik Klamath   berkeluasan 325 km persegi yang terletak di negeri Oregon Selatan, Amerika Syarikat. Untuk mengetahui keaslian, kualiti dan nilai Alga semulajadi ini kita hendaklah memahami persekitaran ekosistem unik di mana alga ini tumbuh subur. Enam anak sungai utama yang mengalir membawa mata air bersih yang banyak dari sumber lapisan-lapisan tanah gunung berapi yang kaya dengan mineral dan nutrien yang jauh berbatu-batu di sisi Gunung Casade.

Pengumpulan air berkualiti dan hebat ini cukup menyumbang sebanyak lebih 90% aliran tahunan ke dalam tasik, diakui sebagai sebuah tasik yang sangat produktif dengan kekayaan kandungan mineral dan nutrien yang tinggi. Inilah yang menyebabkan AFA tumbuh subur dan melimpah-limpah banyaknya. Ia semulajadi organik, tumbuh secara liar, tidak diusahakan secara ladang, tidak ditanam, tidak diubah suai secara genetik, tiada campuran bahan kimia dan racun. Ia memang selamat untuk dimakan,

KELEBIHAN STEMTECH EKTRAK AFA


No comments:

Post a Comment